Uncategorized

ידוענים שהפכו ראשים עם העקבים שלהם בחודש שעבר

כפי שצוטט על ידי גבר חכם, “מאחורי כל גברת מצליחה היא זוג נעליים פנטסטיות”. עם זאת במקרה זה, הצמד הוא שמניע את כל העניין לדיוות שלנו.
עם משחק נעליים על נקודה בחודש שעבר, מעטות אופנתיות סחפו אותנו לחלוטין מהרגליים.

יפהפיות ה- B-Towns המוצלחות שלנו עדיין יש רגליהם על האדמה, עם זאת פשוט יש להם נעליים טובות בהרבה.
להלן 10 הנעלה המובילה שלנו, מהחודש הראשון של 2017.
נטשה פונוואלה
בבסיס ההודו של ווג למריו טסטינו, הכוכבת חברתית נטשה פונוואלה הופיעה בהצהרה בהופעת שחור כמו גם פינק אחד על שמלה מ- YSL. עם זאת, לרוע המזל, השמלה אולי לא מחזיקה את העניין שלנו לאורך זמן, במחשבה על נטשה התאמה את שמלה עם זוג ורוד כמו גם בשחורה של דולצ’ה כמו גם גבנה. המספר הרצועה קיבל חבר מתאים לוורוד החם בשכבה. עם שני ורדים ורודים די סומקים שנדבקו על העקבים יחד עם מטפס מסובב, זה התחדש לחלוטין בתוכנו את אותם ויברטים מקסימים של פברואר.

סונם קאפור
בהקרנת Raees האופנתית העליונה של בוליווד, הופיעה סונם קאפור כמו רוח מרוצה המקצרת בתוך שמלת גוצ’י פרחונית. בעוד ששמלת ה- MIDI הייתה מפגנת ראווה בצעדה משלה, נפלנו במוחלט כמו עם זוג העקב של החתלתול שלה, האישה נהגה להסתכם במראה שלה. גוצ’י הכחול הפסטל מציץ עם זוג ציפוי דובדבן נראה חלקי כמו גם בסנכרון מלא עם עונת האביב הרציפה. זוג כזה נמצא ברשימת התאוות שלנו, וחושב על עקבי חתלתול עושים קאמבק גדול.

[קרא גם: סונם קאפור]

Deepika Padukone
השיטה Deepika Padukone העלתה את חולצת הטריקו הלבנה הבסיסית שלה כמו גם ג’ינס כחול היא אחד הדברים הטובים ביותר שתראו היום. הפופ של הצבעים הדינמיים האישה הזו מאוד הוסיפה עם הסנדלים המולטי -צבעוניים שלה גרמה לנו להזיל ריר לחלוטין בגלל המראה הבלתי פוסק שלה. הדולצ’ה כמו גם סנדלי עקב חסימת גבאנה התפשטים על התפרעות מחיאה כפיים עם כל הגוונים הבהירים המקיבטים היטב את הבסיס הלבן. הנוצה המשולבת המתווה בקצה שיחקה את שבץ המאסטר, מה שהפך את זה לזוג סלייר.
[SC: בינוני]

סרידוי
במקרה של מסיבת יום ההולדת של ג’אבד אחתאר, סרידוי סיפק לנו מראה תלמיד בית ספר מסורתי, שהובא כמובן שיטת אופנתיסטית. באמצעות חולצת קשת כוסית מביתו של מייסון ולנטינו, הגברת הראתה כי אין קשר בין גיל כמו גם משחק שמחה. סרידוי בהחלט התנדנד את המראה והפטר את יופיה הטיפוסי כמו גם את החסד. משחק חבר אידיאלי לפונה ראש זה היה הבחירה שלה בהנעלה לערב. סנדלי עקב חסימת ה- T-Strap Pearl מגוצ’י הוסיפו את כל הכוכבים כמו גם כמה סנטימטרים נוספים למראה המונוכרום של סרידוי.

עליה בהט
עליה בהט דרבנה תחושה שהתחזה לנושא החדש ביותר של ווג הודו. הביאו מראה אופנתי בוהמי משולב תוך שמירה על העור המנשק לשמש, עליה בהחלט הדהימה אותנו עם הפוטושוט האקזוטי שלה. כאשר הג’ינס הוא מוקד הנושא של המילניום, הסטייליסטית אנאיינה שרוף אדג’ניה עיצבה את המוזה שלה לשלמות המספקת את כל המטרות החדשות כדי להגביר את משחק הג’ינס שלך. עם כל מבט מדהים באותה מידה, ג’רזי גרמיו אנאייטה הוסיפה דרמה הרבה יותר לכל אחד מהמראה, עם האופציה שלה להנעלה אקזוטי כמו גם הנעלה בוהמית.
[קרא גם: עליה בהט]
השלמת שרוולי OTT Bell כמו גם ההתלקחות המקושרת הייתה זוג מתאים לשבט שהשפיע על סופיה וובסטר סנדל.

הוסיף הרבה יותר אופי למראה המלכותי הנינוח הזה, היה זוג הציצים הכסף מג’יי לונדון.

העלאת המראה הטרנדי הנינוח הזה לכל השיאים החדשים הייתה זוג הסנדלים של פרדות שחורות מסומנות מג’יי לונדון.

קנגאנה רנאוט
בסעיף שאורגן על ידי השחקן סונו סוד לכבוד כוכב העל העולמי ג’קי צ’אן, מצאנו את קנגאנה מבולבלת באווטאר של יומיליק. ג’רזי מילאן בגלל שהיא מספקת עם המומחה לאומנות הלחימה, הסטייליסט עמי פאטל בחר בשמלת Midi ורוד ממתקים מהתווית המעצבת העולמית, פאול קאה. ככל שאנו לבבים את השמלה, עלינו להודות, העקבים הרצועות בטון הוורוד הממתק העמוס הרים את הרגישות של המראה של קנגאנה לכל השיאים החדשים. הקשר בצד שהועבר הוסיף כמות גדולה לחוזה זה.
[קרא גם: קנגאנה רנאוט]

ז’קלין פרננדס
ז’קלין פרננדס סיפקה לנו מיוחד באביב בריזים רבים ממש לאחרונה שכיבה שמלת טופשופ שחורה בסיסית עם ז’קט כחול פסטל לבבי מהתווית המעצבת, AM: PM. מלבד אותו קלע מוזר מלואי ויטון, כמו גם החיוך המשמח המדבק שלה, הנעליים השחורות המשובצות שלה תפסו את תשומת ליבנו. זוג הנעליים השחורות ממיו מיו, מודגשות עם חתיכים מתכתיים נראו טרנדיים אובריים כמו גם נוחים להפליא. זו עשויה להיות אפשרות טרנדית, עבור אישה שתמיד נמצאת במנוסה. זו הייתה ז’קלין, הגדילה את הרף ובכל זאת שוב עם קצת סיוע של הסטייליסט נרולה סי ג’מיר.

הומה קורשי
תוך כדי קידום Jolly L.L.B, השחקנית חומה קורשי סחפה אותנו עם החמוש שלהRCES ידידותי לסביבה מספקת את המראה של ברי. דירוג אשראי לסטייליסט סנג’אנה בטרה על הפקת מראה הצהרה, שילב סרבל זית זית עם פיפס ברי עשיר מצ’רלס כמו גם קית ‘. אם אתה רוצה לרכוש זוג יסודות לארון הנעליים שלך, אז קבענו שהנעלו את השחורים, הכחולים, כמו גם לבנים, כמו גם לבחור גוון ברי עשיר בכדי לגרום ג’רזי לאציו לעיניים האלה להתלבש.

איימי ג’קסון
איימי ג’קסון סיפקה לכולנו שערי נעלי ספורט חדשות עם עליית תחרה בקרסול מונוכרום מאיזבל מארנט. איימי הגדירה מחדש את סגנון הרחוב שלה, סיפקה לנו מראה נהדר לעצב את השמלה השחורה הבסיסית שלה, כמו גם את המראה של ז’קט ג’ינס עם זוג סניקרס קליט בעיניים כמו גם חבילת תיק של שאנל.

סונם קאפור
סונם קאפור בדיוק לאחרונה סיפק לנו מראה דומה לנסיכה מיה. מסוגנן כמו גם רגל בחצאית לבנה שמנת, בלייזר כמו גם סט חולצות קשת כוסית, מעוטר רקמה כחולה וינטג ‘, מ- Temperley London, הסטייליסט ריאה קאפור חרק מבט אחד יפה נוסף על מוזה ההצטיינות שלה. אולם הזרקור היה המגפיים הגבוהים בברך בצבע פירות יער חם, שסיכם את האצולה הזו של סונם קאפור. סונאם נדנדה לחלוטין את חתיכת הנעלה המגמה ביותר, מגפיים גבוהים בברך, עם הזוג הזה של סטיוארט ויצמן.

זה היה הבחירה שלנו מהמצב הנעליים בחודש שעבר. בחודש האהבה הזה, אל תראה לנו קצת אהבת נעליים, על ידי שליחת שואפי של הצמד המועדף עליך. אנחנו לגמרי נסתכל קדימה אליו.
מקור תמונות: אינסטגרם

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *