Clothing Accessories

תרופות ביתיות לתנאי עור יבש – קרם לחות מאזור המטבח

עור יבש יכול להיות הכאב. הם נראים מכוערים כמו גם במקרים מסוימים יכולים להיות מייסרים. אתה חווה מעור יבש ומעורפל לא רק בעונת החורף, אולם במקרים מסוימים גם בגלל אחיזת בעיות. יתכן שאתה משתמש במוצרים הלא נכונים בעור שלך או שאתה ג’רזי נבחרת אורוגוואי בכדורגל עשוי לצאת לשמש ללא ביטחון לעתים קרובות. הנושא הוא שעור יבש יכול להשפיע על כל אחד כמו גם על כולם, כמו גם אם אינך נוקט את אמצעי הזהירות הטובים ביותר, העור היבש שלך עלול לגרום למספר בעיות אחרות.
תרופות ביתיות לעור יבש
אם ג’רזי נבחרת ארצות הברית בכדורגל אתה אחד מאלה המחפשים תרופות נהדרות לעור יבש, זה המאמר הקצר בדיוק בשבילך. אנשים רבים ימליצו לכם לחפש קרם לחות כמו גם קרמים אשר יאפשרו לחות את עורכם. או שתתבקש גם שתתבקש להשתמש במשחות רפואיות שמבטיחות לחדש את העור היבש שלך, עם זאת יש לנו הדרכה טבעית עבורך.

תרופות תוצרת בית לעור יבש הן הטובות ביותר מכיוון שהם מוצעים בקלות במטבח שלך, אתה משתמש בכמה מהמוצרים הללו כמעט כל יום וגם הם גם לא פוגעים בעור שלך.
מרבית התרופות של הבית לעור יבש כוללות שימוש במוצרים טיפוסיים כמו שמן זית, דבש כמו גם חלב-חלק מהמוצרים שיהיו שם באזור המטבח שלך כמעט כל הזמן!
תרופות ביתיות לתנאי עור יבש הם מסיבה זו הטובים ביותר, כמו שאנו ממליצים עליכם להשתמש בהם ככל האפשר. במאמר זה נדבר על כמה מהתרופות הטובות ביותר של בית העור היבש ביותר כמו גם על מתכוני DIY לעסוק בחבילות לעור יבש.

מקור: SteadyHealth.Commilcing It Up
אם העור שלך מגרד להפליא כמו גם רעוע, אז כל מה שאתה דרישה לעשות זה להשיג קצת חלב! כן, חלב הוא קרם לחות טבעי גדול במיוחד כמו גם יכול להילחם בעור יבש היטב. קח קצת חלב מצונן בקערה כמו גם טבל בתוכו בד רך. כעת מרחו את הבד הזה על עורכם למשך 5-10 דקות לפחות. לחלב יש תכונות אנטי דלקתיות כמו גם לחות שיכולות לקחת את הגירוד בג’יפי. ג’רזי נבחרת מרוקו בכדורגל יישום שגרתי גם יהיה נהדר במורד העור שלך, כמו גם ישמור עליו לחות. גם חומצת החלב בחלב גדולה מאוד בביטול אזורי אקנה כמו גם פגמים.
[קרא גם: טיפול בעור יבש]

מקור: ChinesesidCupMassage.co.uk [SC: Mediad]
ג’ל זה עם אלוורה
אלוורה היא האליקסיר הטוב ביותר של הטבע כמו גם הג’ל מובן שיש לו תכונות רבות, כולל חומצה המסלקת את המתים כמו גם תאי עור יבשים מהעור. השימוש בו הוא פשוט ביותר. קח את גזע אלוורה וכן חתוך אותו בסכין. השתמש בכף כדי לגרד את הג’ל כמו גם ליישם אותה באופן חופשי סביב הפנים. כשהוא מתייבש על הפנים שלך, כבישתו במים נהדרים. השתמש בג’ל לפחות שלוש פעמים בשבוע כדי לשמור על עור יבש במפרץ!

מקור: indianbeauty.tipsmoisturize בזמן שהוא עדיין לח
זוהי אחת השיטות הטובות ביותר לעור שלך לקחת לחות. כשאתה יוצא מהמקלחת, טפיחה עד יבש למחצה כמו גם השתמש בשמנים כמו שמן קיק או שמן זית או שמן שקדים בגופך. כאשר העור שלך עדיין לח, הגוף לוקח את השמן טוב יותר. השתמש בשמנים עבים יותר מאזור המטבח כדי לספק עלייה נוספת לעור שלך.
מקור: Elemis.com שמן מוליבי, דבש כמו גם חלמון ביצה מתמודד עם מסכה
שמן זית זה כמו גם חלמון ביצה עם מסכה הוא הטוב ביותר למאבק במצבי עור יבש. שמן זית כולל ויטמין K שהוא יעיל ביותר בטיפול בעור יבש כמו גם בוויטמין E שנמצא בחלמונים שומר על גמישות העור כמו גם חלק. להכנת מסכה זו, מערבבים מעט שמן זית, דבש כמו גם חלמון ביצה בקערה כמו גם מורחים אותה על הפנים. השאירו אותו לפחות לרבע דקות כמו גם כביסה עם מים נהדרים. השתמש על בסיס קבוע כדי לראות תוצאות!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *