Uncategorized

קטעי הזארה הטובים ביותר לרכישה עכשיו

המסתכלים עם אתר זארה לרכישה יכולים להיות משיכה לפעמים; אז עשיתי את העבודה בשבילך וגם גיליתי כמה מהקטעים הטובים ביותר של זארה לרכוש עכשיו. היצירה הראשונה שתפסה את העניין שלי היא טוניקת הזארה הזו. הצבע היה הדבר העיקרי שתפס את תשומת ליבי. בקיץ הקרוב, אני אובססיבית על גוונים כתומים כפי שאתה יכול לראות בבגדי דרך זה יבול כמו גם חצאית בה השתמשתי לפני שבועות. מבט אחד נוסף על כמו שלי עבור צבע כתום הוא הוורוד שלי כמו גם התמהיל האדום כמו גם וידאו כאן. בסרטון YouTube ג’רזי סביליה הקודם שלי, שיתפתי בדיוק איך לעצב כתום כמו גם ורוד.

קטעי הזארה הטובים ביותר לרכישה עכשיו

צבע המנדרינה של טוניקת זארה זו הוא מעבר מדהים. שמלת הטוניקה היא אחד היצירות הטובות ביותר לרכוש עכשיו. הדבר היחיד שכדאי לזכור הוא שלשמלה יש חריצי צד גבוהים במיוחד כולל הפתח הקדמי מפרט העטיפה. משהו לחשוב עליו אם אתה מתכנן ללבוש את זה לבד. אם לא, אני אציע לזווג אותו עם ג’ינס, טייץ ג’רזי ברייטון אנד הוב אלביון או מעל כל סוג של תחתית לבחירתך. זה קצת רואה עם גם גם יכול להתקמט במהירות. כמי שאינו מעריץ ענק של גיהוץ, לקח זמן מה לגהץ את השמלה הזו. בסך הכל, השמלה היא מאוד כמו הצבע הוא מעבר למדהים. אם לא אכפת לך מהחריצים ג’רזי סאו פאולו הגבוהים או לשולי לא אחידים, תאהב את השמלה הזו.
לפוסט זה בחרתי להתאים אותו לבד, עם זאת השתמשתי במכנסיים קצרים של אופניים שחורים מתחת. בדוק את הטרור של YouTube Zara שלי כדי לראות צילום אחר עם סטיילינג מכנסי האופנוען הנראים לעין. השלמתי את המראה עם סנדלי העקב של גאיה קמיל. רצועת הקרסול כמו גם מבטא צליל מעטפת צב מוסיפים סגנון לטוניקת העטיפה של זארה. קטעי זארה אחרים לרכוש כעת כולל שמלת תלוש לבני תחתה של סאטן, כמו גם שמלת חולצת טריקו של פופלין.

< >

אתה יכול גם ליהנות:

איך להיראות טרנדי אחר מעיין …

את צמרות הקיץ הטובות ביותר שתוכלו ללבוש …

איך ללבוש ג’ינס בקיץ הקרוב

גולה מדהים מתחת ל 100 $ לרכישה עכשיו

היכנס לדעת.

הירשם עם כתובת הדוא”ל שלך כדי לקבל חדשות כמו גם עדכונים.

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

הירשם

תודה שנרשמת!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *