Uncategorized

האם חצאיות כמו גם שמלות אינן מקצועיות?

האם חצאיות כמו גם שמלות לא מקצועיות? מה אם יש לך מנהל שיש לו דעה איתנה, שיטה אחת או אחרת? מה אם יש לך מנהל שאוסר עליך להשתמש בשמלות כמו גם בחצאיות, כאשר נשים אחרות במשרד יכולות לעשות זאת? קורא פלאים …
רק לאחרונה התחלתי משימה חדשה בענף חדשני, כמו גם המשרדים שלנו הם רשמיים ברכיים רגועים, אך בדרך כלל פשוט שגרתי מזדמן. המנהל שלי שונא שאני לובש שמלות כמו גם חצאיות. היא אמרה לי שנראה נשי בסביבת העבודה הוא גרוע לקריירה כמו שהיא רק רוצה שאלבש ג’ינס או חאקים אם היא במשרד כמו גם אני יכולה ללבוש חצאיות רק כשהיא נוסעת. אני שומר על זה במשך כמה חודשים בהתחשב בכך שהיא באמת מתמשכת בעניין, למרות שנשים אחרות במשרד לובשות חצאיות. אני חיובי שהחצאיות שלי אינן מתאימות לאורך, מדובר בחצאיות בסיסיות של מייסי כמו גם ליין בראיינט. שום דבר גם לא מרושע או לייסי.
בכל אופן, המנהל שלי עוזב את החברה, אולם עכשיו אני מרגיש חסר ביטחון לגבי הבגדים שלי. האם זה צעד גרוע ללבוש חצאיות כמו גם שמלות מספר פעמים בשבוע?
וואו. בכנות, המנהל לשעבר שלך נראה מתסכל להפליא – במיוחד בתנאי שנשים אחרות במשרד לובשות חצאיות! אני יכול רק להניח שזה נושא אישי איתך (משהו בסגנון שלך מעצבן אותה) או שהיא גודלית, בין אם במודע או באופן לא מודע. (האפשרות הנוספת שהאמנתי עליה לאחר כתובת הדוא”ל של Googling Arimitor A: המנהל חש מאוים באופן מקצועי על ידי המבקר א ‘, שכבר יש לו עיסוק מבוסס ומוצלח – כמו גם מבקר רצוי להיראות פחות ניהולי.)

לא משנה מה הבעיה: אני מצטער שהיית צריך להציע עם זה, כמו גם אני שמח שהמנהל נמצא בשיטה שלה. דיברנו בעבר על מתי הבגדים הנשיים אינם מקצועיים, בנוסף בדיוק כיצד להיראות מומחה באווירה רגועה של שירות בה הגברים נמצאים בג’ינס כמו גם בקפוצ’ונים, אולם לא בבת אחת. אז בואו נדון.
הכירו את המשרד שלכם. אתה מציין נשים אחרות במשרד לובשות חצאיות – מה בדיוק שונות שלך, אם בכלל? האם אתה משתמש בהם עם עקבים הרבה יותר גבוהים שאתה לובש עם מכנסיים? האם הנשים ג’רזי מועדון ספורט אינטרנסיונל שלובשות אותן בפונקציות שונות מכפי שאתה (למשל, הרבה יותר בכירות או הרבה יותר ג’וניור/מנהלי)? קריאת תרבות משרדית – כמו גם התאמה – היא חלק מכריע בתפקיד שלך. אתה לא צריך לספק את כל הסגנון האישי שלך, עם זאת אתה צריך לגלות מתי לשחק אותו ללא סיכון-שנים אחורה היה לנו אורח עורך דין מצליח לפרסם בנושא זה מאוד; כמו כן, רק לאחרונה דנו כיצד הבגדים רק “מעצים” אם הם באמת עוזרים לך לקבל כוח. מבלי לראות את המשרד ג’רזי פורטו שלך קשה לי ג’רזי אטאלנטה להציע הצעות, אולם כשאני שומע “שירות יצירתי מזדמן”, אני מאמין על כתף חולצה עם מגפיים שטוחים, למשל, או שמלת נדן עם ז’קט ג’ין וצעיף במקום קרדיגן. דיברנו על בדיוק איך להעביר ארון בגדים קונבנציונאלי למשרד רגוע בעבר.
סגנון נשי הוא דבר אחד; להיות בתלבושת זה אחר. זה לא רעש כאילו זה בעיה עם מבקר A, עם זאת אזכיר זאת בקצרה. אם אתה נוטה לעבר סגנון הרבה יותר סגול-חצאיות א-קו, עקבים גבוהים, איפור מלא-יתכן שאתה חוצה את הקו מ”לבוש “ל”תלבושת”. במיוחד להיזהר מסגנונות וינטאג ‘הרבה יותר למשרד.
התחל לאט. מכיוון שאתה שומר על “הכללים” המוזרים של המנהל שלך, המשרד עשוי לראות בכך שינוי בסגנון – אז התחל לאט. ללבוש שמלה אחת בשבוע, לא את כל השמלות. ראה בדיוק איך אנשים מגיבים, אילו הערות אתה מקבל. בימים שאתה לא משתמש בחצאיות או בשמלות, גם לשטוף את לבוש המכנסיים שלך – ללבוש בלייזר עם ג’ינס, או קרדיגן נשי עם חאקים. (חלק מההמלצות שלנו להתלבש לקידום עשויות לסייע לגשר על המרחב בין ארון בגדים שלך כמו גם את שמלתך/ארון הבגדים שלך.) אם יש לך זוג נעליים מועדפות שאתה לובש עם החצאיות או השמלות שלך, ללבוש אותן עם המכנסיים שלך כמו כן, לראות בדיוק איך זה הולך.
קבל חוות דעת שנייה כנה. אם לאחר מספר פעמים של שימוש בשמלה אתה עדיין מרגיש לא בנוח, דבר עם מחלקת משאבי אנוש שלך או עמית בכיר הרבה יותר שאתה תלוי בו כדי לספק לך דעה כנה. הם מבינים את המנהל לשעבר שלך, את המשרד שלך, כמו גם אותך, כך שהם עשויים להיות מסוגלים לספק לך תובנה טובה בהרבה כאן.

מה המחשבות שלך, הקוראים? איך בדיוק היית מנהל את זה (עכשיו, בנוסף לשמור על המנהל הזה) אם היית בנעליו של מבקר A? האם אתה מאמין ששמלות כמו גם חצאיות יכולות להיות לא מקצועיות?
(בתמונה: הוליווד 819, שהועלה במקור לפליקר על ידי ג’סיקה הרטמן יגר.)
—————
N.B. הודעות מהותיות אלה נועדו להיות מקור להערות שכונתיות בנושא ספציפי, אשר המבקרים יכולים לחפש בו מבלי שהם צריכים לחטוף הערות רבות שאינן קשורות. גם כןnull

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *